Ongekend gemak voor ondernemers

In alles wat wij doen staat ongekend gemak voor ondernemers centraal. Onze dienstverlening is om de klant heen gebouwd. Zo hoef je bijvoorbeeld niet te leren werken met nieuwe software, en hanteren wij geen werkwijze waaraan onze klanten zich moeten aanpassen. Dat is wat ons betreft de omgekeerde wereld.

Zoveel mogelijk geautomatiseerd

Met behulp van onze software kunnen meer dan 400 leveranciers automatisch jouw inkoopfacturen bij ons aanleveren. Samen met een bankkoppeling scheelt dit al snel +/- 3 uur per kwartaal aan uitzoekwerk. Hierdoor heb je meer tijd voor jouw klanten en zijn onze kosten snel terugverdiend!

Ongekend gemak, aanlevering

Onze klanten leveren hun overige documenten aan zoals zij dat willen:

  • via e-mail
  • onze app
  • Windows Verkenner / Finder
  • schoenendoos
  • jouw voorkeur

Wij zorgen voor een volledig digitale administratie die aan alle wettelijke eisen voldoet. Veilig opgeslagen op Nederlandse servers en altijd volledig in te zien door de klant.

Bereikbaarheid

Wij zijn ook buiten kantoortijden bereikbaar. Dat is zorgeloos ondernemen!

ongekend gemak